ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟
دوستو! اس مضمون میں ہم ڈیجیٹل مارکیٹنگ
کے بارے میں سیکھیں گے۔ یہ ایک تیزی سے بڑھتی ہوئی صنعت ہے۔ آج کے جدید دور میں
اگر آپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے بارے میں کچھ نہیں جانتے تو آپ بہت پیچھے ہیں۔ لیکن آج آپ
اس آرٹیکل سے ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے بارے میں مکمل معلومات حاصل کریں گے ، لہذا آپ کو
یہ پوسٹ آخری وقت تک ضرور پڑھنی چاہیے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟
اگر آپ اپنی مصنوعات یا خدمات کو وسیع پیمانے
پر لوگوں تک پہنچانا چاہتے ہیں تو آپ کو اپنی مصنوعات اور خدمات زیادہ سے زیادہ لوگوں
تک پہنچانے کی ضرورت ہے۔ اسے انٹرنیٹ مارکیٹنگ بھی کہا جاتا ہے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ صحیح لوگوں تک صحیح وقت
پر پہنچنا ہے۔ لہذا آج کی دنیا میں ، آپ کو اپنے گاہکوں کے ساتھ ایسی جگہ پر رابطہ
قائم کرنے کی ضرورت ہے جہاں وہ زیادہ وقت گزاریں۔ اور وہ جگہ انٹرنیٹ ہے۔ ہندوستان
میں تقریبا ہر عمر کے لوگ انٹرنیٹ استعمال کرتے ہیں۔
اور تعداد دن بہ دن بڑھ رہی ہے ، چاہے وہ بڑی کمپنی ہو یا چھوٹی کمپنی ، ہر کوئی انٹرنیٹ
سے ڈیجیٹل مارکیٹنگ کرنے کے لیے بے تاب ہے۔ جس طرح بڑی کمپنیاں بڑے بڑے پوسٹرز ، بینرز
اور پمفلٹس کے ذریعے اپنی مصنوعات کی تشہیر کرتی ہیں ، اسی طرح کے اشتہارات آن لائن
مارکیٹنگ یا ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ذریعے کیے جا سکتے ہیں۔
آف لائن مارکیٹنگ یا آن لائن مارکیٹنگ دونوں
کا بنیادی مقصد زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچنا ہے۔ لیکن آف لائن مارکیٹنگ میں ، آپ
کو مصنوعات کی تشہیر کے لیے زیادہ خرچ کرنا پڑتا ہے لیکن آن لائن مارکیٹنگ میں ، آپ
کم قیمت پر زیادہ لوگوں تک پہنچ سکتے ہیں۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی ضرورت کیوں ہے؟
ڈیجیٹل مارکیٹنگ یا آن لائن مارکیٹنگ ڈیجیٹل
کے ذریعے صارفین تک پہنچنے کا ایک آسان طریقہ ہے۔ جب اسمارٹ فون نہیں تھے ، لوگ ٹی
وی ، اخبار ، ریڈیو زیادہ استعمال کرتے تھے۔ اس وقت ، بہت سی کمپنیاں اپنی مصنوعات
کو فروغ دے رہی تھیں۔ اور لوگ وہی اشتہار دیکھتے اور بازار سے چیزیں خریدتے۔
لیکن آج کے اسمارٹ فون کے دور میں نوجوان
نسل کا زیادہ تر وقت فیس بک ، واٹس ایپ ، ٹویٹر ، انسٹاگرام پر گزرتا ہے۔ ٹی وی کے
بجائے ، وہ یوٹیوب پر ویڈیوز دیکھتے ہیں ، ریڈیو کے بجائے مختلف ایم پی پر گانے سنتے
ہیں ، اور اخبارات کے بجائے آن لائن بلاگز پڑھتے ہیں۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ذریعے ، یہ ممکن ہے
کہ کمپنی زیادہ سے زیادہ صارفین تک پہنچے۔ لوگوں کے بازار میں جانے اور سامان خریدنے
کے کم وقت میں ، لوگ اب گھر بیٹھے ہیں اور انٹرنیٹ کے ذریعے اپنی پسندیدہ اشیاء خریدتے
ہیں۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ نہ صرف صارفین بلکہ تاجروں
کو بھی کاروبار کرنے میں فائدہ دیتی ہے ، کیونکہ یہ انہیں کم وقت میں زیادہ گاہکوں
تک پہنچنے کی اجازت دیتا ہے ، اس طرح ان کی فروخت میں اضافہ ہوتا ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ
کی مانگ دن بہ دن بڑھ رہی ہے کیونکہ یہ کم قیمت پر زیادہ فوائد فراہم کرتی ہے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کہاں اور کیسے استعمال ہوتی ہے۔
دوستو ، آئیے اب سیکھیں کہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ
کہاں اور کیسے استعمال ہوتی ہے۔
بلاگنگ۔
بلاگنگ ڈیجیٹل مارکیٹنگ آن لائن کرنے کے
بہترین طریقوں میں سے ایک ہے۔ اور جب بھی آپ کی کمپنی نئی مصنوعات لانچ کرتی ہے ، آپ
ان کے بارے میں معلومات شامل کر سکتے ہیں۔ اور آپ اس کے ذریعے بہت سے گاہکوں کو راغب
کر سکتے ہیں۔
مواد کی مارکیٹنگ۔
مواد کی مارکیٹنگ کے ذریعے ، آپ اپنی کمپنی
کے ذریعہ تیار کردہ مصنوعات کے بارے میں معلومات مواد کی شکل میں لکھ سکتے ہیں۔ آپ
کو منتقل کرنے کے لیے مناسب اور دلکش الفاظ استعمال کرنا ہوں گے۔ جس میں کمپنی کے سودے
اور پیشکشیں بھی لکھنی ہوں گی۔ اس سے قاری کو آپ کی معلومات اچھی لگے گی اور آپ کے
کاروبار کی مقبولیت میں اضافہ ہوگا اور مصنوعات کی فروخت میں بھی اضافہ ہوگا۔
سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO)
اگر آپ سرچ انجن کے ذریعے اپنے بلاگ پر
بہت زیادہ ٹریفک یا گاہک چاہتے ہیں تو آپ کو سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے بارے میں جاننے
کی ضرورت ہے۔ جب کسی صارف کو معلومات کی ضرورت ہوتی ہے تو وہ گوگل کا استعمال کرتا
ہے اور گوگل سرچ انجن آپٹمائزیشن کو استعمال کرتا ہے تاکہ صارف کو وہ معلومات دے جو
وہ چاہتا ہے۔ آپ کو دی گئی SEO ہدایات کے مطابق ویب سائٹ بنانی ہوگی کیونکہ اس کی وجہ یہ ہے کہ آپ کو
اپنی ویب سائٹ کے لیے اچھا نامیاتی ٹریفک ملے گا۔
سوشل میڈیا مارکیٹنگ۔
سوشل میڈیا ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا ایک اہم
حصہ ہے۔ ایک تاجر نہ صرف اپنی مصنوعات کو سوشل میڈیا پر بیچ سکتا ہے بلکہ وہ یہ بھی
جان سکتا ہے کہ صارفین اپنی مصنوعات کے بارے میں کیا سوچتے ہیں۔ سوشل میڈیا مارکیٹنگ
آپ کے کاروبار کے لیے فائدہ مند ہے۔ سوشل میڈیا مارکیٹنگ میں ، آپ فیس بک ، ٹویٹر ،
لنکڈ ان ، انسٹاگرام ، اسنیپ چیٹ ، پنٹیرسٹ جیسے کئی میڈیمز پر اپنے کاروبار کی تشہیر
کر سکتے ہیں۔
گوگل ایڈورڈز۔
جب آپ کسی بلاگ یا ویب سائٹ پر جاتے ہیں
تو آپ کو بہت سارے اشتہار نظر آتے ہیں جن میں سے اکثر گوگل کے ذریعے دکھائے جاتے ہیں۔
گوگل ایڈورڈز کی مدد سے کوئی بھی تاجر آسانی سے اپنے کاروبار کی تشہیر کر سکتا ہے۔
یہ ایک بامعاوضہ سروس ہے جس کے لیے آپ کو گوگل کو ادائیگی کرنی ہوگی۔ گوگل آپ کے کاروباری
اشتہارات کو ایک اچھی قسم کی ویب سائٹ پر دکھاتا ہے تاکہ آپ اپنے ٹارگٹ سامعین کے ساتھ
اپنے ہدف کے سامعین تک پہنچ سکیں۔ آپ گوگل ایڈورڈز کے ذریعے مختلف قسم کے اشتہارات
شائع کر سکتے ہیں۔ کے طور پر اگر
تصویری اشتہار
تحفہ اشتہار
مشمول اشتہارات
ویڈیو اشتہارات
پاپ اپ اشتہارات
سپانسر کردہ تلاش
ویب بینر اشتہارات
ایپس مارکیٹنگ۔
ایپ مارکیٹنگ انٹرنیٹ پر متعدد کمپنیاں
بنا کر لوگوں تک پہنچنے اور اس پر اپنی مصنوعات کو فروغ دینے کا عمل ہے۔ یہ ڈیجیٹل
مارکیٹنگ کا ایک اہم حصہ ہے۔ آج کل لوگوں کی ایک بڑی تعداد اپنے اسمارٹ فونز پر مختلف
ایپس استعمال کرتی ہے۔ لہذا آپ اپنے اشتہارات کو لاکھوں لوگوں تک اپنے کاروبار تک پہنچانے
کے لیے ڈال سکتے ہیں۔ جس میں آپ کی ویب سائٹ جب صارف کلک کرتا ہے تو آسانی سے قابل
رسائی ہے۔
الحاق کی مارکیٹنگ
ملحق مارکیٹنگ آج ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے بہترین
ذرائع میں سے ایک ہے۔ بہت سی شاپنگ اور پروڈکٹ سیلز کمپنیاں اپنے اپنے الحاق پروگرام
چلاتی ہیں ، جس میں آپ ان میں سے کوئی بھی پروڈکٹ بیچ سکتے ہیں اور بدلے میں آپ کو
کمیشن دیا جاتا ہے۔
یوٹیوب چینل مارکیٹنگ۔
یوٹیوب آج دوسرا بڑا اور مقبول سرچ انجن
ہے ، جس میں یوٹیوب پر بہت زیادہ ٹریفک ہے۔ یہ ایک ایسا ذریعہ ہے جس میں آپ ویڈیوز
کے ذریعے اپنی مصنوعات کو فروغ دے سکتے ہیں۔ آپ نے دیکھا ہوگا کہ جب آپ یوٹیوب پر کوئی
ویڈیو دیکھتے ہیں تو آپ کو ایک اشتہار نظر آتا ہے جو دراصل کسی کمپنی کا ویڈیو اشتہار
ہوتا ہے۔ اور وہ اشتہارات لوگ دیکھتے اور اپنی طرف راغب کرتے ہیں۔ یوٹیوب پر بہت سارے
ناظرین ہیں لہذا پیسہ کمانا آسان ہے۔ یہی وجہ ہے کہ یوٹیوب آج ایک موثر ڈیجیٹل مارکیٹنگ
ٹول ہے۔
ای میل مارکیٹنگ۔
ای میل مارکیٹنگ میں ، کمپنی ای میل کے
ذریعے اپنے صارفین کو ای میل بھیج کر اپنی مصنوعات کی تشہیر کرتی ہے۔ نیز ، یہ ای میل
مصنوعات کے تمام سودوں اور پیشکشوں کے بارے میں معلومات فراہم کرتا ہے۔ پروڈکٹ کی معلومات
کے ساتھ ساتھ پروڈکٹ کا لنک بھی فراہم کیا جاتا ہے جس کی وجہ سے کسٹمر کے لیے آئٹم
خریدنا آسان ہوجاتا ہے۔ ای میل مارکیٹنگ میں ، آپ ایک کلک سے لاکھوں صارفین تک پہنچ
سکتے ہیں۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ لوگوں تک پہنچنے کا ایک
بہت آسان اور موثر طریقہ ہے۔ اس سے آپ کے لیے زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچنا آسان
ہو جائے گا۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے فوائد۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے بہت سے فوائد ہیں۔ آئیے
فوائد کے بارے میں جانتے ہیں۔
آپ اپنے مثالی خریداروں کو نشانہ بنا سکتے
ہیں۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی مدد سے ہم اپنے مثالی
صارفین پر توجہ مرکوز کر سکتے ہیں۔ اگر آپ طبی میدان میں ہیں ، تو آپ اس علاقے میں
گاہکوں کو دیکھ سکتے ہیں۔ نیز ، اگر آپ اکیڈیمیا میں ہیں تو ، آپ اس علاقے میں کلائنٹ
تلاش کرسکتے ہیں۔ بہت سی چیزیں ہیں جو آپ اپنی مصنوعات کو فروخت کرنے کے لیے کر سکتے
ہیں۔ علاقے کے گاہکوں کے لیے ، آپ چاہتے ہیں۔
مؤثر لاگت۔
یہ مارکیٹنگ کے دیگر ذرائع سے سستا اور
کم مہنگا ہے۔ اگر آپ اس ٹیلی ویژن کو دیکھیں جس پر ہم اشتہار دیکھتے ہیں تو اس کی قیمت
لاکھوں میں ہے۔
گاہک کے رویے کی ممکنہ (پیمائش کے قابل) نگرانی۔
اس میں ، صارف طبقہ جسے ہم دیکھ رہے ہیں وہ جان سکتا ہے کہ صارف کیا کر
رہا ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ بینرز ، پوسٹرز ، یا پمفلٹس کے ساتھ اشتہار دے رہے
ہیں تو یہ بتانا مشکل ہے کہ اشتہار پہلے کون پڑھتا ہے ، لیکن ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں ،
آپ اس بات پر توجہ دیتے ہیں کہ گاہک آپ کا اشتہار پڑھتا ہے یا آپ کی ویب سائٹ۔ کون
وزٹ کرتا ہے ، کلکس کرتا ہے ، ہم صرف اتنا جانتے ہیں کہ ہم پسند کرتے ہیں اور شیئر
کرتے ہیں۔
یہی نہیں ، اس کی مدد سے آپ دنیا بھر کے
لوگوں پر اعتماد کر سکتے ہیں کہ وہ کتنی بار آپ کی ویب سائٹ پر آتے ہیں اور کس شہر
سے وہ کتنی دیر تک آپ کی ویب سائٹ پر رہتے ہیں۔
عالمی رسائی
اس مارکیٹ کا سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ
آپ کا کاروبار چھوٹا ہو سکتا ہے ، لیکن یہ آپ کی مصنوعات کو عالمی مارکیٹ میں لے جا
سکتا ہے۔ اگر آپ ہندوستان سے ہیں تو آپ یہاں سے امریکہ میں اپنا کاروبار چلا سکتے ہیں۔
کسٹمر انفارمیشن
اگر صارف آپ کی ویب سائٹ پر جا رہے ہیں
تو ہم ان کی معلومات اکٹھا کر سکتے ہیں۔ اس میں ای میل ، موبائل نمبر ، نام وغیرہ شامل
ہیں اور اس معلومات کا استعمال کرتے ہوئے ہم انہیں ذاتی پیغامات بھیج سکتے ہیں۔ ہم
انہیں مختلف پیشکشوں ، سودوں وغیرہ کے بارے میں بھی آگاہ کر سکتے ہیں تاکہ وہ ہماری
مصنوعات خریدنے کے لیے ان کی حوصلہ افزائی کریں۔
تبادلوں کی شرح کو بہتر بنائیں,
اگر آپ کے پاس 100 لوگ ہیں جو آپ کی ویب
سائٹ پر جا رہے ہیں لیکن ان میں سے صرف 10 مصنوعات خرید رہے ہیں اور باقی 90 لوگ نہیں
ہیں ، آپ کے پاس اب بھی ان 90 لوگوں کا ڈیٹا موجود ہے۔ لہذا آپ اپنے تبادلوں کی شرح
میں اضافہ کرتے ہیں اور زیادہ منافع کماتے ہیں۔
سوشل میڈیا مارکیٹنگ۔
آپ سوشل میڈیا کا استعمال کرتے ہوئے اپنی
مصنوعات یا خدمات کی تشہیر کر سکتے ہیں۔ آپ جانتے ہیں کہ لوگ اپنا بہت سا وقت سوشل
میڈیا پر صرف کرتے ہیں۔ اس لیے اس جگہ مارکیٹ کرنا فائدہ مند ہے کیونکہ اس کے زیادہ
گاہک ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ سوشل میڈیا مارکیٹنگ کا ایک موثر ذریعہ ہے۔ کر سکتے ہیں.
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے نقصانات
جس طرح ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے فوائد ہیں اسی
طرح نقصانات بھی ہیں۔
ہنر اور تربیت۔
اگر آپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کرنے جا رہے ہیں
، تو آپ کو ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی ٹریننگ لینے اور مہارتیں تیار کرنے کی ضرورت ہے۔ اگر
آپ تربیت اور مہارت کے بغیر اس میں کامیاب نہیں ہو سکتے ، اگر آپ ٹولز استعمال نہیں
کر سکتے ، آپ مارکیٹنگ کی حکمت عملی نہیں بنا سکتے ، آپ منصوبہ بندی نہیں کر سکتے ،
آپ لیپ ٹاپ استعمال نہیں کر سکتے تو آپ ڈیجیٹل استعمال نہیں کر سکتے مارکیٹنگ نہیں
کر سکتا لہذا اگر آپ اس میں کامیاب ہونا چاہتے ہیں تو آپ کو مہارت اور تربیت کی ضرورت
ہے۔
وقت کے استعمال میں بہت وقت لگے گا۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ ایک دن میں کامیاب عمل
نہیں ہے۔ اس میں وقت لگتا ہے. آپ کو اپنی صلاحیتوں کو بہتر بنانا ہوگا ، آپ کو صبر
کرنا ہوگا اور آپ کو مسلسل کام کرنا ہوگا ، تب ہی آپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں کامیاب ہوسکتے
ہیں۔
اعلی مقابلے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ذریعے آپ اپنے کاروبار
کو عالمی سطح پر لا سکتے ہیں لیکن اس کے ساتھ ساتھ آپ کو عالمی سطح پر اعلی مقابلے
کا بھی سامنا کرنا پڑتا ہے لیکن آپ اپنی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا استعمال کرتے ہوئے
منصوبہ بندی کر کے اس مقابلے کا آسانی سے سامنا کر سکتے ہیں۔
شکایات اور آراء۔
اگر آپ کے پاس سوشل میڈیا اکاؤنٹ ہے اور
آپ اس پر اپنی مصنوعات کی تشہیر کر رہے ہیں اور اگر آپ کی مصنوعات میں کوئی مسئلہ ہے
یا نہیں جو آپ نے گاہکوں کو بتایا ہے تو صارفین آپ کے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر منفی رائے
دے سکتے ہیں یا ان مصنوعات کے بارے میں رپورٹ کر سکتے ہیں۔ اور یہ سب آپ کی مصنوعات
کی فروخت کو متاثر کر سکتے ہیں۔
کیونکہ جب کوئی نیا گاہک کوئی نئی پروڈکٹ
خریدتا ہے تو وہ اس پروڈکٹ پر دوسرے لوگوں کے رد عمل کو دیکھ رہا ہوتا ہے۔ لہذا آپ
کو اپنی مصنوعات کو مسلسل بہتر بنانا ہوگا۔ ایسا ہوگا اور آپ کی برانڈ ویلیو میں بھی
اضافہ ہوگا۔ اس سے آپ کے کاروبار کو فائدہ ہوگا۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا دائرہ اور مستقبل۔
یہ ایک مارکیٹنگ سرگرمی ہے جو ڈیجیٹل میڈیا
کا استعمال کرتے ہوئے سامان/خدمات کو فروغ دیتی ہے۔ اور آج تقریبا ہر کوئی آن لائن ہے۔ سستے ڈیٹا اور سستی
اسمارٹ فون کی آمد کے ساتھ ، دنیا بھر میں انٹرنیٹ کا استعمال بڑھ رہا ہے اور ان کی
تعداد تیزی سے بڑھ رہی ہے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کاروبار کو عالمی سطح پر
لانے کی کلید ہے۔ اس کی اہمیت کو پہچانتے ہوئے ، کمپنیاں اس پر توجہ مرکوز کرنے کے
لیے بہت فعال ہو رہی ہیں ، اور اس لیے مارکیٹ میں اپنی رسائی بڑھانے کے لیے اس مہارت
کی بہت زیادہ مانگ ہے۔ اعلی تنخواہ اور کیریئر کے متعدد آپشن ڈیجیٹل ہونے کے اہم فوائد
ہیں حال ہی میں ، کورونا دور میں ڈیجیٹل مارکیٹنگ نے زیادہ اہمیت حاصل کی ہے۔
حالیہ دنوں میں ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیریئر
کے انتہائی مطلوب شعبوں میں سے ایک بن گیا ہے۔ اعداد و شمار بتاتے ہیں کہ یہ صنعت پوری
دنیا میں تیزی سے ترقی کر رہی ہے۔ او ٹی ٹی پلیٹ فارم نے کورونا دور میں زبردست ترقی
دیکھی ہے ، جس سے او ٹی ٹی پلیٹ فارم سب سے تیزی سے بڑھتی ہوئی مارکیٹ
بن گیا ہے۔ لاک ڈاؤن نے OTT پلیٹ فارم پر مواد کا استعمال 181 بلین منٹ سے لے کر پچھلے 365 دنوں میں
تقریبا 20 204 بلین منٹ تک لے لیا ہے۔ تو مجموعی طور پر اس کا روشن مستقبل ہے۔
اختتام نتیجہ۔
آخر میں ، یہ کہا جا سکتا ہے کہ یہ کسی
بھی کاروبار کو بڑھانے اور گاہکوں کو لانے کے لیے ایک بہترین پلیٹ فارم بن گیا ہے۔
یہ پروڈیوسرز اور صارفین کے درمیان ایک اچھا اور قابل اعتماد رشتہ قائم کرنے کے لیے
بہت مفید ثابت ہو رہا ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ بھی کسی بھی کاروبار کو کامیاب بنانے میں
اہم کردار ادا کر رہی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ نے تاجروں اور صارفین کے درمیان
ایک اچھا کاروباری تعلق قائم کیا ہے۔







0 Comments